Java eerste deel :) - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Jornenadindainindonesie - WaarBenJij.nu Java eerste deel :) - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Jornenadindainindonesie - WaarBenJij.nu

Java eerste deel :)

Door: Jorn en Adinda

Blijf op de hoogte en volg

29 September 2016 | Indonesië, Jogjakarta

Slamat Malam, daar zijn we dan in Indonesië! De reis die ik (Adinda) al vanaf de middelbare school wil maken en Jorn die benieuwd is waar al dat lekkere eten vandaan komt. Na twee lange vluchten met emirates komen we aan op luchthaven Jakarta, wauw! Ik kreeg helemaal kriebels van binnen! Toch wel heel speciaal om nu echt in het land te zijn waar mama is geboren. Wat een vriendelijke mensen om ons heen! Je krijgt hier van iedereen een lach (lees lieve pretogen koppies) en een goeiedag gewenst.
Eenmaal bij ons eerste hotel aangekomen (ART - Hotel Jakarta) zijn we snel naar buiten gegaan om de lekkere warung tentjes op te zoeken! We aten hier een saté Kambing (saté van geit, onze favoriet als we op de pasar malam zijn in NL maar die is altijd snel al uitverkocht) ze hier gelukkig in overvloed! YUM! Bij de warung vroeg de man of ik Indonesia sprak? Ik dacht YES ik heb toch genoeg pretogen van jou mam! Hihi! Maar we waren nog flink aan het oefenen dus het ging nog niet zo soepel met onze paar woordjes die we kenden

  • 29 September 2016 - 22:00

    Wilfried:

    Leuk verslag Adin!!
    Geniet maar lekker van het avontuur, van het het eten geniet je zowieso!
    Ben benieuwd naar deel 2
    Dikke kus
    Papa

  • 29 September 2016 - 22:06

    Sweeny (mama):

    Kinders wat een avontuur zeg! Fijn dat we goed op de hoogte gehouden worden!
    Geniet maar met volle teugen van het prachtige land en al dat lekkers.
    Een beetje jaloers hoor, hihi
    Knuffels, liefsxxxxxx

  • 30 September 2016 - 18:37

    Katja:

    Aah leuk schatties. Yum yum lekker

  • 30 September 2016 - 18:39

    Katja:

    He wordt mijn oh so lange tekst afgebroken.

    Maar hihi ben je toch echt een pindahoofd.
    X

  • 02 Oktober 2016 - 09:09

    Brian, Denise En Tara:

    Hi lieverds! Het voelt bijna alsof we er zelf bij zijn met alle updates! Super leuk! Zo fijn dat jullie de kans hebben om Indonesië te ontdekken

  • 02 Oktober 2016 - 09:11

    Brian, Denise En Tara:

    Nou, mijn tekst valt ook weg :(

    Geniet er van lieverds! Zo fijn dat jullie dit kunnen ontdekken samen :)

    Nog een spreuk die ik gisteren toevallilg zag:
    "Traveling - it leaves you speechless, then turns you into a storyteller" :)

  • 02 Oktober 2016 - 09:12

    Denise:

    Enne laat die volgende update maar snel komen hoor :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Jogjakarta

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Oktober 2016

De laatste dagen Indonesië!

08 Oktober 2016

Vervolg Bali, nusa lembogan en stukje gili air

02 Oktober 2016

Java deel 2

29 September 2016

Java eerste deel :)

Actief sinds 28 Sept. 2016
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 1700

Voorgaande reizen:

28 September 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: